Bizim Hikaye

Bizim Hikaye

Vor 9 Tage

Bizim Hikaye 46. Bölüm Özeti:
Kiraz'ın ortalıktan kaybolması herkesi alarma geçirmiş dört bir koldan yürütülen aramalar sonuç vermedikçe Filiz delirecek noktaya gelmiştir. Bunlardan habersiz olan Barış ise mesafeli de olsa Filiz’le iletişim halinde kalabilmenin rahatlığıyla tüm dikkatini oğlunun sağlığına vermeye çalışmaktadır. Ancak hiç beklemediği anda gelen bir telefon, onun bu kararını ters yüz etmeye yeter. Kiraz'ı içine düştüğü çıkmazdan kurtarma çabası, Filiz’le Barış’ı bir kez daha bir araya getirir. Başlarda sorun olmadığını düşünseler de kısa sürede aralarındaki mesafeyi korumakta zorlandıklarını fark ederler. İkisinin arasındaki çekim, Selim’le Barış arasında büyük rezalet çıkmasına neden olunca Filiz bu duruma bir dur demesi gerektiğini fark eder.
Bizim Hikaye Resmi DEwomen Kanalı: goo.gl/jVLV1Z
Oyuncular:
Hazal Kaya
Burak Deniz
Reha Özcan
Yağız Can Konyalı
Nejat Uygur
Zeynep Selimoğlu
Alp Akar
Ömer Sevgi
#ayrıyollardabirkalpler #bizimhikaye #bizimhikayedizisi

hazal kayabizim hikaye 46. bölümburak denizbizim hikaye sahnelerinesrin cevadzadeBarış filizmed yapımbizim hikaye dizisimehmetcan mincinozlubizim hikaye kirazfox tvBizim Hikayebarfibizim hikaye barış46. bölüm sahneleribizim hikaye rahmetnejat uygurmedyapımbizim hikaye fikoBizim Hikaye filizalp akarberen Gökyıldızbizim hikaye cemilreha Özcanbanu kiremitçiyağız can konyalı

KOMMENTARE
Arda Aksam
Arda Aksam Vor 12 Stunden
Hikmet 3cüde affetmezmiş sanki bibok yapacak mal barış bi koysa 2.80 olur
نور عيني ياحسين ياحسين
نور عيني ياحسين ياحسين Vor 12 Stunden
bariş f ilzi cok sevyor hangi erke f ilzi col sevyor
نور عيني ياحسين ياحسين
نور عيني ياحسين ياحسين Vor 12 Stunden
kazanan bariş👍 s ilym yormu lutfen yormlyin
TR_YOTUBER :D
TR_YOTUBER :D Vor 13 Stunden
@bizimhikayedizi_fc takip edin
berkaytoplu yt
berkaytoplu yt Vor 13 Stunden
İyi günlerr yerinde koptum skwhwishaajshsh.
Mikrofonsuz Rapçı
Mikrofonsuz Rapçı Vor 14 Stunden
Sayısalcı vs sözelci
gokhan duran
gokhan duran Vor 14 Stunden
anasını bi selim vuruyo bi barış bune oluum :D:D
Deniz Emektar
Deniz Emektar Vor 16 Stunden
Benim damatlar kavga ediyorlar😂😂😂
onur ışık
onur ışık Vor 21 Stunde
Hayatımda gördüğüm en s2k kavga sahnelerinden biri
Aysu Karadağ
Aysu Karadağ Vor Tag
Sadece güldüm aq jdndndjd
Aassj Aajssjjddk
Aassj Aajssjjddk Vor Tag
Yyaaaaaa off kızmıyın ama ben artık barışı tutuyom yeni bölüm sayesinde ama selim dövdü
Nermin Akkoyun
Nermin Akkoyun Vor Tag
bariş adamsin
ErenBaba
ErenBaba Vor Tag
3:05 en iyi kısım
Mahmut İçten
Mahmut İçten Vor Tag
barışın kafası giti
Nuran Birinci
Nuran Birinci Vor Tag
*4:13** ya sen ne yapıyosun ya gerizekalı kavga ediyolar ztn. 😂 çok güzel demedi mi ama 😂*
WildClawz X
WildClawz X Vor Tag
Fiko ne zaman dayak yiyecek
veysel aykurt
veysel aykurt Vor Tag
selim dövdü olum barıstan bit sey olmaz
Köpekler Hayrani
Köpekler Hayrani Vor Tag
Tülay giciklasti
Gülperi Korkmaz
Gülperi Korkmaz Vor Tag
3:32 fikri kavga mı var dio
İsko Mandov
İsko Mandov Vor Tag
なたなまら和はadjp
PRO OYUNCU geliyor
PRO OYUNCU geliyor Vor Tag
İkiside iyi çarpıyorlar selin bir çapdı kapı kırıldı barış çaldı pencere kırıldı...
Selim Jue
Selim Jue Vor Tag
benim damatlar kapisiyo
Qwe Qwe
Qwe Qwe Vor Tag
Barış vs selim ne aq mortal kombat mı bu amq
AytenSirac
AytenSirac Vor Tag
🙋
Zakir Sefiyev
Zakir Sefiyev Vor Tag
Pah Hikmete bax
Oyun Prosu
Oyun Prosu Vor Tag
ben selimi tutuyorum
Emre Pehlivan
Emre Pehlivan Vor Tag
Hikmet - baroş bo oko oldo oçoncodo offotmom vovovo amk kanser kafası 😂😂🤪
Özkan Yılmaz
Özkan Yılmaz Vor Tag
3:07 iyi günler 😂
Minecraft Ferit oynuyor
Minecraft Ferit oynuyor Vor 2 Tage
Hiçbiri kazanmadı cunku Barış 5 kere vurdu Ama Selin de 5 kere vurdu
N. M. G
N. M. G Vor 2 Tage
Vur vur vur 😅
Berat Bal
Berat Bal Vor 2 Tage
Selim'in MK
Ceren Dinçsoy
Ceren Dinçsoy Vor 2 Tage
Kapak foto mükemmel özellikle barışın tipi 😂
Fani Beyin
Fani Beyin Vor 2 Tage
Selimi destekleyenler el kaldırsın🙌🙋
veysel aykurt
veysel aykurt Vor Tag
🙌🙋🙌
emine yüzgüleç
emine yüzgüleç Vor 2 Tage
Şarkı ismi
Jshz Jajsj
Jshz Jajsj Vor 2 Tage
Selim amk senin
Mertcan Kayma
Mertcan Kayma Vor 2 Tage
Selim!!!
Nazlı Karakaş
Nazlı Karakaş Vor 2 Tage
Igif
Dilara Mamatoğlu
Dilara Mamatoğlu Vor 2 Tage
Hikmet ağzı yüzü değilsin diye kavgaya giriyor
Dilara Mamatoğlu
Dilara Mamatoğlu Vor 2 Tage
Kavga var ben gidemiyorum ya
Dilara Mamatoğlu
Dilara Mamatoğlu Vor 2 Tage
Mahkeme suratlı
İLKER SEMİZ
İLKER SEMİZ Vor 2 Tage
Barış diyenler beğensin Selim diyenler yorum yapsın
Alisya G
Alisya G Vor 2 Tage
Baris abartür
Yağmur Eda Yavuz
Yağmur Eda Yavuz Vor 2 Tage
Barış yanındayız kardeşimmmm 🖤🖤🙈
Kerem55 Etsiz
Kerem55 Etsiz Vor 2 Tage
Rolü çok sinirli bu rolünde
Kerem55 Etsiz
Kerem55 Etsiz Vor 2 Tage
Hikmet te çok sinirli
Kerem55 Etsiz
Kerem55 Etsiz Vor 2 Tage
Sıra sıra dövüyorlar çok komik
Kerem55 Etsiz
Kerem55 Etsiz Vor 2 Tage
Selim daha da güçlü barışdan
Kerem55 Etsiz
Kerem55 Etsiz Vor 2 Tage
Barış çok komik dayak yedi
Mehmet Uysal
Mehmet Uysal Vor 2 Tage
Barış dövdü diyenler like atsın
SWORDSMAN ADEM Fanclup KILIÇÇI
SWORDSMAN ADEM Fanclup KILIÇÇI Vor 2 Tage
kimsede araya girmiyo ayırmıyo bizde olsa araya girerken karşıdakindin yumrugu burnuma gözüme gelri yanlışlıkla dayak yedi oluruz kimsede ayırmıyo ???
Poyraz Karayel Efsane racon sahneleri
Poyraz Karayel
Vor 2 years
Ufak Tefek Cinayetler 15. Bölüm - Okulda Yangın
Ufak Tefek Cinayetler
Vor 9 Monate