Müge Anlı ile Tatlı Sert

Müge Anlı ile Tatlı Sert

Vor 5 Tage

Faili meçhul cinayetler ve kayıpların yanı sıra birçok sosyal sorumluluk projesi ile de adından sıkça söz ettiren, Hafta içi her gün seyirciyi ekran başına kilitleyen Müge Anlı ve ekibi, üzerinde çalıştığı kayıp dosyalarını, cinayete kurban giden kişileri ve kayıpların tüm yaşamını ortaya çıkararak onları bulmaya, olayları aydınlatmaya devam ediyor...
Müge Anlı ile Tatlı Sert resmi youtube kanalı
Abone olun, hiçbir şeyi kaçırmayın!
goo.gl/Z2mtSf

Müge Anlı atv izleatvdizitelevizyon izlemüge anlımüge anlı izlemüge anlı ile tatlı sertmüge anlı canlıizlemüge anlı atvatv müge anlımüge anlı son dakika haberlerimüge anlı programımüge anlı son dakika

KOMMENTARE
Keçė Kurdan
Keçė Kurdan Vor 2 Tage
Bu konuyu dizi yapin
Hatice Cetin
Hatice Cetin Vor 4 Tage
Ama Ibrahim bey adina cok sevindim gercekten. Adam yillardir cekmis cekecegi kadar
Hatice Cetin
Hatice Cetin Vor 4 Tage
Ooooooooooo programin sonu cok guzel di Ibrahim bey en sonunda kurtuldu o atiye cadisindan 👍👍👍👍👍👍
Hatice Cetin
Hatice Cetin Vor 4 Tage
Terbiyesiz kadin abisinin ayrildigi esini rencide edecegim diye ugrasiyor. Baksaydiniz madem yegenlerinize
Hilal
Hilal Vor 5 Tage
ayrica su dolandiricilarin sonu nolur cok merak ediyorum bir aciklama istiyorum. daha oncede cok karsilastik bunlarla Yusuf isigi suriyeli kadinlari hala hatirliyorum sonlari noldu bunlarin? ve baska dolandiricilarin? bunlarin soyu sopu kurusun!
Adriana Lima
Adriana Lima Vor 5 Tage
Gürsel oğlum baba olunca kafanı taşlara vuracan taşlara ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar
Gülüm Sevgi
Gülüm Sevgi Vor 5 Tage
Bir Aile daha dağıldı 💔💔💔💔💔
Yasemin BECIT
Yasemin BECIT Vor 5 Tage
Rüzgar istediği kadar dinsin, dal kırılmıştır bikere :(
Melek Kara
Melek Kara Vor 5 Tage
63 yasinda ask 😁
papatyalar
papatyalar Vor 5 Tage
Gürsel in ailesi Gürsel kacırılınca cökmüş hep birbinini suclamışlar Allah kimseye yasatmasın böyle acı kimse kimsemin ne çektigini bilmez 😯😯
Mine Celik
Mine Celik Vor 5 Tage
Ne kadar saçma karar! İbrahim Bey bu kararı seneler önce aklından geçirmiştir!!!! Yazık Atiye , allah bilir nelere katlanlandın onu kaybetmemek için
Onder Dogan
Onder Dogan Vor 5 Tage
Ne kabir azabi cekiyordur simdi perihan hanim, bu kul hakki ödenmezde.. para calsaydi fln yine af edilebilirdi.. ama bu cok agir.
seyma aktas
seyma aktas Vor 5 Tage
8 yıl önceden bahsediyorsunuz , 21 yıl önceden değil 🤚
Rosalyn Theacher
Rosalyn Theacher Vor 5 Tage
Atiye hersey haketti
Denis Lenoir
Denis Lenoir Vor 5 Tage
ya bu ülkede neden insanlar facebook'u tanışma sitesine çevirmeye çalışıyorlar ki? Facebook'un amacı reelde olan arkadaşlarını ekleyip iletişim içinde kalmaktır. herşeyi amacı dışında kullanmaya çalışma gibi bir ısrar içindeyiz. Ben hanımın kendinden küçük bir erkekle ilişki yaşamasını yadırgamıyorum , neden kendinden 20 yaş küçük kadınlarla ilişki içinde olan adamlara tepki gösterilmiyor? adamların yaptığı doğal ise aynen kadınlar da istediği yaşta birine aşık olabilir nesi garip.
Novi Novitesse
Novi Novitesse Vor 5 Tage
Oh be iyi oldu, kurtar canini ibrahim
Malika Yakubova
Malika Yakubova Vor 5 Tage
Novi Novitesse evet Ibrahim bey baya dayanmis bu kadina
Gulay Chatzi
Gulay Chatzi Vor 5 Tage
Gürsel e psikolojik bastı sımdıde. Yazık cocuga
Pampis Gerayli
Pampis Gerayli Vor 5 Tage
Nolur keske ayrilmasaniz ibrahim abi atiye ablani yalniz birakma.
Malika Yakubova
Malika Yakubova Vor 5 Tage
Pampis Gerayli ama kadin cingene gibi bagiriyo Demekki bu insanlara Allah boyle bi sinav verdi,neden bu kadin Allaha sukur etmiyo,cocuk hirsiz olabilirdi,kap kacci olabilirdi Atiye bi az kendine baksin Cocuga yazik Kasim bey sucsuz belli Hataylilar cok namusludur cogu 100/98% namusludur Ibrahim bey baya efendi duruyo
Tecibe Asadova
Tecibe Asadova Vor 5 Tage
Allahim sen buna sebeb olanlara belasin ver..
Mescid Darul erkam
Mescid Darul erkam Vor 5 Tage
Allah evlatlarımızı korusu sokağa salmayın cocuklarınızı
Derya Efe
Derya Efe Vor 5 Tage
O baglanip cocugu ben kacirdim arabayi kullandim diyen Adam ne isti?
Zeynep Kim58
Zeynep Kim58 Vor 5 Tage
Allah sabir versin yuvanizi yikmayin imtihan hersey yoluna girer seytani sevindirmeyin cocuklariniz icin yikmayin
Muradiye
Muradiye Vor 5 Tage
Teyze paralari bu erkeklere yedirecegine keske once dislerini yaptırmaya harcasaydin
layla &
layla & Vor 5 Tage
İlahi 😂😂😂
Malika Yakubova
Malika Yakubova Vor 5 Tage
Muradiye 🤣🤣🤣🤣
erfuntayfur
erfuntayfur Vor 5 Tage
Rüzgar istediği kadar dinsin dal kırılmıştır bir kere..02:12:50.....! söylenecek söz yok bir aile daha yok oldu ...
şor kız
şor kız Vor 5 Tage
Yorumlar niye görünmüyor
Gül Güngör
Gül Güngör Vor 5 Tage
Küçücük çocuğu kaçırıp 21 sene boyunca aileye acı yaşatmış mezarında ters dönüyordur şimdi ateşin bol olsun Perihan
Müge Anlı ile Tatlı Sert 12 Kasım 2018 - Tek Parça
Müge Anlı ile Tatlı Sert
Vor 2 Tage
Hayatta Her Şey Var 9 Kasım 2017
Hayatta Her Şey Var
Vor year
Hayatta Her Şey Var 8 Kasım 2018
Hayatta Her Şey Var
Vor 6 Tage